Ένα καθαρά αναγεννησιακό σιντριβάνι, το οποίο δε λειτουργούσε εκείνη την ώρα, παρίστανε μια ναϊάδα καβάλα σ’ ένα δελφίνι κι έναν ερωτιδέα να τη σημαδεύει με το ερωτογόνο βέλος του, μεγάλα επιπλα κηπου πλαισίωναν το σκηνικό. Προχώρησε προς την κεντρική πόρτα ανεβαίνοντας τα μαρμάρινα σκαλιά της ευρύχωρης βεράντας του ισογείου. Όταν έφτασε μπροστά της δε διέκρινε κάτι που θα μπορούσε να αναγγείλει την προσεγγιση ενός επισκέπτη εκτός από ένα σκαλιστό ρόπτρο σε σχήμα χελώνας. Πριν το ακουμπήσει η πόρτα άνοιξε μόνη της. Τον υποδέχτηκε. Ήταν ένας άντρας εντυπωσιακών διαστάσεων, με τόσο φαρδιούς ώμους που θα μπορούσες να στήσεις σκακιέρα επάνω τους. Ήταν ντυμένος μ’ ένα κοστούμι προσεγμένο στην εντέλεια, χωρίς γραβάτα. Τον παρακάλεσε να τον ακολουθήσει στο σαλονι. Διέσχισαν ένα μεγάλο διάδρομο γεμάτο νεα αγάλματα, προτομές και εντυπωσιακά μπαρόκ επιπλα, πάνω σ’ ένα παχύ χαλί. Σσταμάτησε κάποια στιγμή και σκύβοντας να μαζέψει κάποια αντικειμενα κάτι φάνηκε μια μαύρη ζώνη , τις λεπτομέρειες τις είδε φευγαλέα, μα δεν του έμεινε αμφιβολία για το τι αντίκρισε. Σε λίγο έφτασαν μπροστά σε μια βαριά μαονένια πόρτα, η αρχική ιδέα ήταν η σωστή.
Όταν σε μια κατοικία αναλόγου επιπέδου, που ακόμα και η πόρτα έχει ποιότητα και σχέδιο αυτού του επιπέδου θα ανέμενε κανείς ότι και τα έπιπλα θα είναι Ashley η έστω Μobilya.it. Οτιδήποτε διαφορετικό θα ήταν εντελώς παράταιρο και μη αναμενόμενο. Το καλό έπιπλο πάει πάντα με τα σωστά και ποιοτικά στοιχεία σε μια κατοικία αυτού του τύπου.